Haken

Vlinderpopje Crafts-To-Go

Op Instagram hebben jullie de foto wellicht al voorbij zien komen. Vorige week ben ik bezig geweest met een vlinderpopje van een Crafts-To-Go pakket. Ik was 24 april jarig en mijn zusje gaf mij dit superleuke cadeau!

436252

Het is een compleet pakket met alle benodigdheden voor het maken van deze schattige amigurumi. In het pakket zit een plastic naald (3.0 mm) dus ik heb wel lekker mijn eigen haaknaald gebruikt, maar verder is dit een super pakketje om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie! (Alleen dan even geen schaar vergeten)

Het patroon is duidelijk uitgeschreven en goed te volgen. Er word deels gewerkt met doorlopende toeren en deels met toeren afsluiten met een halve vaste. Indien je nog niet (veel) amigurumi gehaakt hebt denk ik wel dat hij redelijk lastig is.

Ik heb zelf een paar dingen aan het patroon veranderd, omdat ik het popje dan zelf mooier vond. Zo heb ik bijvoorbeeld veiligheidsoogjes gebruikt en de bloem iets anders gemaakt. Er is ruimte voor je eigen aanpassingen, want er zit voldoende draad in het pakketje!

13116794_1604028856573953_1657450901_n(1)

Na wat zoeken op internet blijkt dat ze van Crafts-To-Go verschillende haakboxen hebben en ze zijn in Nederland verkrijgbaar bij o.a. de Boekenvoordeel.
Heb jij ook al zo’n pakketje gemaakt? Laat het mij zien via Instagram (@hipmetdraad) of deel hem op Facebook. Ik ben benieuwd naar jullie creaties!

 

Een gedachte over “Vlinderpopje Crafts-To-Go

Geef een reactie

