Blogbericht

Uitslag winactie

Lieve lezers,

Afgelopen week hebben 25 creatieve blogs meegedaan aan de Crea-Hop. Een hele leuke manier om kennis te maken met nieuwe bloggers en hobby’s. Voor mij was het de eerste keer dat ik mee deed met een bloghop, maar het is goed bevallen! Ik heb heel veel leuke reacties gekregen en, hoop ik, ook veel nieuwe lezers :-).

dividermint

WINACTIE

Dan is het tijd voor de uitslag van de winactie! Op de blog, Facebook en Instagram van Hip Met Draad kon je kansmaken op een klein creatief pakketje. Ik heb de aanmeldingen van alle kanalen in een grabbelton gedaan en daar een naam uit gegrabbeld.

And the winner is….

Jessica Leidner, gefeliciteerd! Jij wint het pakket! Stuur even een mail met je gegevens naar hipmetdraad@gmail.com dan komt het pakketje naar je toe!

Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier gehad aan de Blog-Hop met lezen als wij aan het meedoen, wie weet tot een volgende keer!

dividermint

2 gedachten over “Uitslag winactie

Geef een reactie

